دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » پیشرفت در پرونده های مسن دادگستری قابل توجه است

رییس دادگستری استان اصفهان:

پیشرفت در پرونده های مسن دادگستری قابل توجه است

کد خبر: 10155

رييس كل دادگستري استان اصفهان از پیشرفت قابل توجه مجموعه دادسرای مرکز و شعب کیفری یک استان در طرح رسیدگی به پرونده های مسن خبر داد.

رخدادشهر: حجت‌الاسلام‌والمسلمين اسداله جعفري در  نهمين نشست شوراي مديران قضايي استان سال 1402 از برنامه دستگاه قضايي براي تعيين تكليف وسايل نقليه توقيفي در پاركينگ‌هاي مختلف خبر داد و گفت: همه دادستان‌ها و روساي حوزه‌هاي قضايي استان با حضور‌ میدانی مستمر در پاركينگ‌هاي وسايل نقليه توقيفي و  طبق دستور‌العمل‌هاي قانوني، نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی اقدام نمایند.

ربیس دستگاه قضایی استان در ادامه بر تلاش هرچه بیشتر مجموعه دادگستری استان به منظور سرعت بخشی به طرح رسیدگی به پرونده های مسن تاکید و تصریح کرد: از زمان شروع طرح رسیدگی به پرونده های مسن در دادگستری کل استان نتایج خوبی حاصل شده اما انتظار می رود این طرح با سرعت و دقت بیشتر ادامه يابد.

وی با تقدیر از مجموعه دادسرای مرکز استان و شعب کیفریِ یک، از پیشرفت قابل توجه این دو مجموعه در رسیدگی به پرونده های مسن، قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان دستورات ویژه ای نیز به منظور تقویت و تکمیل طرح آرشیو الکترونیک پرونده ها، پالایش پرونده ها در واحدهای اجرای احکام مدنی و کیفری و تقویت فضای مجتمع های قضایی از لحاظ تراوت و نشاط اداری صادر کرد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید