یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » اقتصادی » نیازمندان در کشور زیاد هستند/ توصیه‌ حضرات آقا به مسئولان، رفع مشکلات معیشتی و گرفتاری‌های مردم است

رییس دفتر رهبری:

نیازمندان در کشور زیاد هستند/ توصیه‌ حضرات آقا به مسئولان، رفع مشکلات معیشتی و گرفتاری‌های مردم است

کد خبر: 10124

آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی گفت: از مهم ترین موضوعات اقتصادی برای ایشان، مسائل معیشت مردم است. در حال حاضر در کشور افرادی داریم که واقعا نیازمند هستند و این افراد کم نیستند و زیادند.

رخدادشهر: آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی درباره فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه  مسائل معیشتی مانند غبار مانع از دیده شدن اقدامات دولت شده و اینکه ایشان چه توصیه‌هایی به مسئولان درباره رفع مشکلات معیشتی مردم داشته و دارند، اظهار داشت: همواره یکی از سفارشات ایشان در دیدار با مسئولان عالی رتبه کشور، سفارش نسبت به رفع مشکلات مرتبط با معیشت و گرفتاری‌های مردم است.

ایلنا نوشت، رییس دفتر رهبر انقلاب ادامه داد: از مهم ترین موضوعات اقتصادی برای ایشان، مسائل معیشت مردم است. در حال حاضر در کشور افرادی داریم که واقعا نیازمند هستند و این افراد کم نیستند و زیادند.

وی گفت: همین افراد نیازمند دست از یاری و فداکاری برنمی‌دارند و این فداکاری‌ها را ما می‌بینیم و همیشه یکی از توصیه‌های حضرت آقا در دیدار با مسئولان درجه یک کشور، توجه به معیشت این مردم و رفع مشکلات معیشتی آنهاست.

انتهای پیام/

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید