چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » حضور مردم در انتخابات، فتنه‌های دشمن را بی‌اثر می کند

استاندار اصفهان:

حضور مردم در انتخابات، فتنه‌های دشمن را بی‌اثر می کند

کد خبر: 10113

استاندار اصفهان گفت: حضور متفاوت مردم در انتخابات بسیاری از فتنه‌های دشمن را از بین می‌برد و در عرصه‌های بین‌المللی و تمکین دشمن از جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد.

 سیدرضا مرتضوی در گردهمایی فرمانداران استان، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: می‌طلبد در این ایام که جبهه کفر چهره واقعی خود را به همگان نمایان کرده است و رفتار‌های ددمنشانه‌ رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه بر همه نمایان است، حقایق این موضوع برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

وی ادامه داد: از این رو از معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری درخواست کردیم تا پیگیری کنند زنگی به نام فلسطین در مدارس تعریف شود.

استاندار اصفهان متذکر شد: در این زنگ از کارشناسان خبره و صاحب صلاحیت برای تبیین حقیقیت مسائل روز دنیا در موضوع غزه و رژیم صهیونسیتی، نامشروع بودن این رژیم و جنایت‌هایی که در حق مردم مظلوم فلسطین روا می‌دارد دعوت شود تا مسائل را برای دانش‌آموزان و معلمان تشریح کنند.

مرتضوی اظهار کرد: نسل جوان ما نسبت به برخی از بینات پرسش دارند و بایستی این پرسش‌ها به نحو مقتضی پاسخ داده شوند.

وی ادامه داد: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی التهابی میان اذهان به وجود آورده است و بایستی از این فرصت استفاده کنیم و حقایق روز جهان را برای آحاد مردم بالاخص نسل جوان شرح دهیم.

استاندار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود گفت: یکی از موضوعات مهم پیش رو، بحث انتخابات است، در انتخابات حضور متفاوت مردم بسیاری از فتنه‌های دشمن را از بین می‌برد و در عرصه‌های بین‌المللی و تمکین دشمن از جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد. 

مرتضوی خاطرنشان کرد: این مسائل بایستی برای مردم به خوبی تبیین و تشریح شود، از این رو فرمانداران از هر فرآیندی که می‌توانند استفاده کنند تا مسائل حقیقی روز را برای مردم تشریح کنند. وی ادامه داد: از مناسبت ۱۳ آبان استفاده کنید، این ایام فرصت بسیار خوبی را برای تشریح و تبیین مسائل فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید