چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » ابلاغ مصوبه شورای اقتصادبرای تأمین اعتبار پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان-قم-تهران

استاندار اصفهان اعلام کرد

ابلاغ مصوبه شورای اقتصادبرای تأمین اعتبار پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان-قم-تهران

کد خبر: 10098

استاندار اصفهان گفت: با مساعدت وزیر راه و شهرسازی و با پیگیری های مجری طرح های زیربنایی وزارت راه و شهر سازی در استان و تعدادی از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مصوبه شورای اقتصاد درخصوص اصلاح مصوبه موضوع استفاده از تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) برای احداث قطار سریع‌السیر اصفهان-قم-تهران توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

رخدادشهر: سیدرضا مرتضوی با اشاره به ابلاغ مصوبه شورای اقتصاد در خصوص استفاده از تسهیلات مالی خارجی(فاینانس) به منظور تکمیل قطار سریع السیر اصفهان-قم-تهران، پس از سفر اخیر رئیس جمهور به اصفهان گفت: خوشبختانه با مساعدت وزیر راه و شهرسازی و با پیگیری های مجری طرح های زیربنایی وزارت راه و شهر سازی در استان و تعدادی از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مصوبه شورای اقتصاد درخصوص اصلاح مصوبه موضوع استفاده از تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) برای احداث قطار سریع‌السیر اصفهان-قم-تهران توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان-قم-تهران یکی از پروژه‌های اساسی و کلان کشور است که از دهه‌های گذشته در اصفهان طرح و مورد پیگیری قرار گرفته اما به دلیل عدم تأمین فاینانس و مجوزات لازم برزمین مانده است.

استاندار اصفهان متذکر شد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اصفهان این موضوع مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت تا پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان-قم-تهران بعنوان طرح اولویت دار کشور مطرح و ابلاغ مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر تأمین مالی این پروژه ملی با سرعت بیشتری صورت بپذیرد. دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: امید است با تأمین اعتبار و همراهی مسئولان استانی و ملی شاهد سرعت بیشتر در اجرای این پروژه راهبردی باشیم.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید