پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » هیئت صلح و سازش رسانه های اصفهان آغاز به کار کرد

هیئت صلح و سازش رسانه های اصفهان آغاز به کار کرد

کد خبر: 10097

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان با اشاره به تشکیل هیئت صلح و سازش گفت: جهت حفظ حرمت اصحاب رسانه و جلوگیری از حضور این عزیزان در محیط دادگاه، اگر خدای ناکرده یکی از اصحاب رسانه به عنوان شاکی یا متشاکی پرونده دادگاهی داشته باشد قبل از طرح در دادگاه به هیئت صلح و سازش می آید تا دوستانه مشکلش حل شود و اگر در این هیئت سازش نشد آن وقت پرونده به دادگاه ارجاع داده می شود.

 رخدادشهر:حجه الاسلام میثم ریاحی در حاشیه جلسه اعضای هیئت صلح و سازش رسانه ها اظهارداشت: با کمک آقای دکتر بهرامیان معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان اصفهان و حجه الاسلام اسماعیلی رابط ستاد صبر استان توفیق شد، هیئت صلح و سازش رسانه های استان اصفهان با حضور جمعی از معتمدین رسانه استان در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان تشکیل شد.  

وی افزود: هیئت صلح و سازش به صورت مردمی با حضور چند نفر از معتمدین رسانه جهت جلوگیری از طرح پرونده در دادگاه، صدور حکم و ایجاد سابقه برای طرفین تشکیل می شود.

ریاحی با اشاره به اهمیت هیئت صلح و سازش تصریح کرد: جهت حفظ حرمت اصحاب رسانه و جلوگیری از حضور این عزیزان در محیط دادگاه، اگر خدای ناکرده یکی از اصحاب رسانه به عنوان شاکی یا متشاکی پرونده دادگاهی داشته باشد قبل از طرح در دادگاه به هیئت صلح و سازش می آید تا دوستانه مشکلش حل شود و اگر در این هیئت سازش نشد آن وقت پرونده به دادگاه ارجاع داده می شود.

 مدیرمجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان گفت:۱۰ نفر از معتمدین رسانه در این هیئت عضو هستند که امروز احکام خودشان را به عنوان صلح یار دریافت کردند و اسامی این افراد به ترتیب حروف الفبا عبارت است از:

۱.ناصر بهروان

۲.مظفر حاجیان

۳.احمدرضادهانی

۴.محمدرضا رضایی

۵.میثم ریاحی

۶.رضا صابری

۷.مهراب صابری

۸.حسین صادق زاده

۹.منصورگلناری

۱۰.ایرج ناظمی

انتهای پیام/

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید