یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » دولت با کلیات طرح شفافیت موافق است

دولت با کلیات طرح شفافیت موافق است

کد خبر: 10052

سخنگوی دولت گفت: دولت با کلیات طرح شفافیت موافق است، البته اصلاً استفساری از دولت و یا رئیس‌جمهور گرفته نشده است که بگوییم مکاتبه‌ای با آقای رئیس‌جمهور شده و ایشان پاسخی داده است.  

رخدادشهر: علی بهادری جهرمی درباره این‌که برخی از نمایندگان مجلس مطرح می‌کند دولت با طرح شفافیت قوای سه‌گانه مخالفت دارد،گفت: اصلاً آن طرح در مجلس مطرح نیست و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و در آنجا مطرح است 

سخنگوی دولت تاکید کرد: با کلیت شفافیت همه قوا موافق هستند؛ هم مجمع موافق است، هم دولت موافق است و هم مجلس.  بحث در خصوص جزئیات است که این قاعده جز کدام قواعد قرار گیرد اصل باشد یا استثناء باشد.

ایلنا نوشت، وی یادآور شد: چون لایحه‌ای از قبل وجود داشت، لایحه‌ای که ابعاد مختلفش پیش بینی شده بود  به هر دلیلی آن در مجلس کنار رفت و طرح دیگری جایگزین شد و یک مقداری این مقوله باید همه ابعاد و زاوایایش مورد کارشناسی و مورد تصمیم نهایی قرار گیرد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در مجمع باید همه نگاه‌های فرابخشی نسبت به همه ابعادش صورت گیرد. طبیعتا دولت با کلیات موافق است البته اصلاً استفساری از دولت و یا آقای رئیس‌جمهور گرفته نشده است که بگویم مکاتبه‌ای با آقای رئیس‌جمهور شده و ایشان پاسخی داده است.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید