جمعه، 28 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » ورود مدعی العموم برای اصلاح و ترمیم آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان

ورود مدعی العموم برای اصلاح و ترمیم آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان

کد خبر: 10045

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در پی افت کیفیت روکش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان به خصوص در محدوده مسیر کاشان-نطنز که با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر، سبب بروز مشکلات و نارضایتی های مردمی شده، موضوع در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

رخدادشهر: سیدمحمد موسویان با بیان اینکه به پلیس راهور در خصوص بررسی سهم کیفیت پوشش آسفالت آزاد راه اصفهان _کاشان در تصادفات مسیر تذکر داده شده است، گفت: در همین راستا در گام اول نشستی با حضور مجری طرح های زیربنایی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیرعامل شرکت مجری طرح و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های اصفهان تشکیل و مقرر گردید با توجه به در پیش بودن فصل سرما و با هدف کاهش خطرات و تلفات جاده ای ناشی از ناایمن بودن مسیر، شرکت سرمایه گذار هر چه سریعتر نسبت به ترمیم روکش آسفالت به ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز با رعایت اولویت خرابی جاده،اقدام نماید.

در ادامه پیگیری ها روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن حضور در محل آزادراه از نزدیک بر روند ترمیم پوشش آسفالت مسیر نظارت کرد.

ترمیم بخش های فاقد کیفیت و حادثه ساز به تشخیص پلیس راهور در اولین فرصت، تعیین سهم تقصیر شرکت متولی آزادراه در تصادفات توسط پلیس راهور و نظارت دقیق دادستان های عمومی و انقلاب کاشان و نطنز از مواردی بود که در این بازدید مورد تأکید قرار گرفت.

موسویان  ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی که انجام می شود شاهد کمترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

به گزارش رخدادشهر، طول آزادراه اصفهان-کاشان 330 کیلومتر می باشد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید