سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » برقراري عدالت و ايجاد رضايتمندي مردم، نتيجه اجرای سند تحول و تعالي قضایی است

دادستان عمومي و انقلاب مركز استان اصفهان:

برقراري عدالت و ايجاد رضايتمندي مردم، نتيجه اجرای سند تحول و تعالي قضایی است

کد خبر: 10041

دادستان عمومي و انقلاب مركز استان اصفهان، انقلاب اسلامي را مبدا شروع تحول در سيستم قضايي كشور دانست و گفت: با پيروزي انقلاب يكي از نيازهاي اصلي كشور وجود عدليه اسلامي بود كه با تلاشهاي آيت‌الله شهيد بهشتي (ره) اين امر محقق شد و تا امروز اين تحول و تكامل ادامه دارد كه نقطه عطف آن تدوين سند تحول قضايي بوده است.  

رخدادشهر: سيد محمد موسويان در آيين تكريم و معارفه دادستان عمومي و انقلاب چادگان افزود: سند تحول قضايي توسط رئيس محترم قوه قضاييه تكامل يافت و با عنوان سند تحول و تعالي قضايي مبناي فعاليت دستگاه قضايي در تمام كشور قرار گرفت كه نتيجه اجراي دقيق مفاد آن برقراري عدالت و ايجاد رضايتمندي مردم خواهد بود.

دادستان عمومي و انقلاب مركز استان در ادامه به موضوع احياي حقوق عامه توسط دادستان‌ها اشاره و اظهار كرد: يكي از وظايف مهم دادستان‌ها ورود به مسأله احياي حقوق عامه است و چنانچه مواردي از سوي نهادهاي اجرايي موجبات تضييع حقوق مردم را فراهم كند دادستان بايد به‌عنوان مدعي‌العموم به مسأله ورود و با نگاه مطالبه‌گرانه و با ايجاد تعامل پيگير رفع مشكلات باشد.

 موسويان بر حضور در بين مردم و داشتن ارتباط مستقيم با آن‌ها، داشتن حسن خلق، انجام اقدام به موقع و قاطع و صدور دستورات متقن و صريح توسط دادستان‌ها تاكيد كرد.

در پايان اين مراسم با حكمي از سوي رئيس قوه قضاييه،زمظاهر محمدي‌پور به عنوان دادستان عمومي و انقلاب چادگان معرفي و از تلاش‌هاي اسماعيل موحدي دادستان پيشين اين حوزه قضايي تقدير شد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید