دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » تاثیر خدمات اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

مشاور وزیر رفاه تاکید کرد

تاثیر خدمات اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

کد خبر: 10027

  مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: خدمات و زحمات اورژانس اجتماعی و خصوصاً پیگیرهای دلسوزانه، مددکارانه و مستمر ایشان به ممانعت از بروز بحران‌های اجتماعی کمک می‌کند.

رخدادشهر: نرجس بختیارخلج در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی شهدای دولت‌آباد تهران، به تشریح موازین امور رسیدگی سازمان بهزیستی پرداخت و اظهارکرد: با توجهی که دولت به مسائل خانواده و زنان دارد این حوزه در بخش‌های مختلف به‌صورت ساختار نظام‌یافته‌ای نقش‌آفرینی کرده و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه ستادی، استانی‌ و معاونت‌های وزارتخانه فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی حوزه زنان و خانواده به‌عنوان جایگاهی فرابخشی؛ رصد، کمک به سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی‌ها و راهبری مجموعه‌های مختلف و مطالبه‌گری در این حوزه  است، گفت: عمده تلاش در راستای تعالی حوزه زنان؛ تشکیل، تحکیم، تعالی خانواده و همچنین تولد و پرورش نسل آینده کشور است.

بختیارخلج ‌به مهم‌ترین چالش حوزه زنان اشاره کرد و افزود: به لحاظ خدماتی که به جامعه زنان در کشورمان ارائه می‌شود، تلاش شده هر آنچه مهم است در جهت کرامت انسانی و تکریم بانوان مدنظر قرار گیرد اما در شرایطی که با سرعت تغییرات اجتماعی و بالطبع تغییر اولویت‌بندی‌ها و مسائل جدید مواجه می‌شویم، مسئولیت ما بیشتر می‌شود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: نیاز است مجموعه‌های مختلف هم‌گرا و هم‌افزا روی مسائل مهم متمرکز شوند و قبل از اینکه مشکلات و مسائل به بحران تبدیل شوند، بررسی و رفع شوند.

وی تأکید کرد: خدمات و زحمات اورژانس اجتماعی و خصوصاً پیگیرهای دلسوزانه، مددکارانه و مستمر ایشان به ممانعت از بروز بحران‌های اجتماعی کمک می‌کند.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بختیارخلج گفت: در مجموعه‌های وابسته به سازمان بهزیستی، همکاران دلسوزی داریم که زحمات بسیاری می‌کشند و با هموطنان مستضعف و نیازمندِ کمک در ارتباطند لذا سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مدون برای آرامش این مجموعه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید