کد خبر: 1993
تاریخ و ساعت انتشار: 1401/08/20 07:13
منبع: rokhdadshahr.ir

واکنش سازمان زیباسازی شهرداری تهران نسبت به یک طراحی اشتباه

سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی هفته کتاب و اشتباهی که در طراحی یکی از این بیلبوردها صورت گرفته است؛ واکنش نشان داد.

ب️ه گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است:

اکران هفته کتاب با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم»، توسط کارگروه ستاد هفته کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده و سازمان زیباسازی شهر تهران، نسبت به اکران آن اقدام کرده است.

ده‌ها نویسنده و کتاب در قالب این طرح به مخاطبان معرفی شدند که مورد استقبال جدی قرار گرفته و بسیاری از شهروندان با استفاده از کد کیو آرکد، اقدام به خرید با تخفیف این کتاب‌ها کرده‌اند.

با وجود نظارت‌های دقیق بر روند اجرای این کمپین، تصویر نویسنده یکی از کتاب‌های قدیمی به علت تشابه اسم، به اشتباه روی یک سازه تبلیغاتی نصب و بلافاصله اصلاح شد.

پویش بزرگ ما همانیم که می‌خوانیم تا روز دوشنبه ادامه دارد و شهروندان تهرانی می‌توانند درباره کتاب‌های معرفی شده با اسکن کیوآرکدهای نصب شده، اطلاعات بیشتر به دست بیاورند و در صورت تمایل با تخفیف اقدام به خرید این آثار کنند.

منبع: mehrnews-5629672

1401/08/20 07:13
بازگشت